Rustdag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cora

20 Juli 2009 | Nicaragua, Granada

19-07-2009

Heerlijk geslapen, helaas zit ik nog niet helemaal in het goede ritme, want om 4:00 uur was ik klaar wakker, even naar beneden gegaan, wat gedronken en chips gegeten en toch maar weer erbij gaan liggen. De slaap weer kunnen vatten en om 7:00 uur was ik uitgerust. Gedoucht, ontbeten en gerelaxt, dat was aangeraden. De overburen stonden ook al weer te zwaaien.

Weer richting de stad gewandeld daar begon in de Kathedraal om 11:00 uur de mis, deze bijgewoond, was een bijzondere ervaring kon er niet veel van volgen maar de woorden “Halleluja” en “Amen” klinken hier hetzelfde als op de Veluwe. Wat er gezegd werd weet ik niet maar ineens gaf iedereen die bij elkaar in de buurt zat een hand ik heb ook meegedaan en kreeg ze terug. Kunnen wij veel van leren, we kijken soms een vreemde nog met de neus niet aan en owee als hij op “onze” plek zit…… Toen ik daar zat moest ik denken aan het liedje met de regels “ik kom alleen maar hier voor de muziek“. Zo was het voor mij eigenlijk ook want de muziek klonk schitterend.

Wat gegeten en gekeken of we contact konden krijgen met het thuisfront, helaas er werd niet opgenomen. Toen gebeld met Marianne zij was online, was erg leuk en werkte best goed, maar omdat mijn batterij van de laptop leeg was, was het wat mij betreft veel te kort.

Ik had voornemens om even siësta te houden, maar het is letterlijk en figuurlijk een rustdag geworden, het lijkt wel of de reismoeheid er nu uitkomt.

Vanavond nog een ommetje gemaakt en weer voor het donker huiswaarts gekeerd. Ik kon wel weer wortels eten, wat zweten zeg ongeloveloos. Al s je een hekel hebt aan douchen raad ik je aan hier niet naar toe te gaan. Tenzij je het meest hekel hebt aan jezelf afdrogen want dat hoef je niet te doen…..

Rond kwart over 11 mijn mandje weer opgezocht.

  • 20 Juli 2009 - 18:35

    Wijnie:

    hey coor,

    Leuk om zo je eerste verhalen te lezen!
    Goed warm begrijp ik zo!
    vind je app. er mooi uitzien, tenminste de foto's op hyves! Volgens mij heb je weleens in een slechter app. gezeten!
    Vandaag je eerste werkdag daar gehad? Ben benieuwd!

    hey groetjes en suc6!

    Wijnie

  • 20 Juli 2009 - 20:15

    Roel & Wil:

    Hee meissie,

    Wat vloog de tijd veel te snel voorbij he. Snel ff verslag aan ma gedaan. Roel vond het jammer dat hij je niet gezien en gesproken heeft! Kom je om 0.00 uur NE tijd nog online??Ma heeft inmiddels ook de computer uitgevonden. Ze leert snel hoor, heeft vanmorgen zelf de computer aangeslingerd, knap he!! Dus ze volgt je nu op de voet! Hoe ging het met de Spaansje les??? Leuk ook dit verslag weer!
    Wij gaan je weer horen en doe voorzichtig. Liefs dikke xxx

  • 20 Juli 2009 - 20:33

    Willy:

    He Cock,
    Leuk om te lezen wat je elke keer weer te vertellen hebt. Hoe is het vandaag gegaan in de tuin? Wat vonden de kinderen van het gereedschap wat je mee gebracht had? Nou we zijn benieuwd wat je vandaag weer beleefd hebt.

    groetjes
    uut Elspeet

  • 20 Juli 2009 - 20:57

    Tina:

    Ha Cora,

    Zo te lezen bevalt het je daar wel. Je komt toch wel weer terug...? Saludos (of kun je nog steeds geen Spaans?)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Nicaragua

Recente Reisverslagen:

21 September 2009

Afscheid nemen.......

19 Augustus 2009

Gezellige dag

14 Augustus 2009

Diploma uitreiking

13 Augustus 2009

Laatste lesdag

12 Augustus 2009

Rustig weekend (d8 ik)
Cora

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 32728

Voorgaande reizen:

27 April 2023 - 04 Mei 2023

Jordanië

31 Juli 2022 - 19 Augustus 2022

Costa Rica

24 Februari 2020 - 09 Maart 2020

Samos

26 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Gambia

09 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Nicaragua voor de tweede keer

17 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Nicaragua

Landen bezocht: