Tweede Rustdag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu Tweede Rustdag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu

Tweede Rustdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cora

28 Juli 2009 | Nicaragua, Granada

26-07-2009

Vanmorgen weer vroeg richting de stad gewandeld, omdat daar meer te zien is dan in het appartement. Contact gehad met het thuisfront en mijn held gesproken en gezien via de webcam na een dikke week, was super leuk!

Daarna nog even in de kathedraal geweest, maar de mis was al afgelopen. ‘s middags een tijd met de beentjes in het water gezeten en ik moet zeggen dat is heel goed voor de blaartjes geweest. Roos ‘s middags ook weer ontmoet net zoals nog drie andere Nederlanders (daar stikt het hiervan en meerdere daarvan reizen ook alleen). ‘s avonds met Roos een plek in de stad afgesproken om nog wat te gaan doen maar we zagen wel waar. Roos komt om zeven uur samen met een Canadese aanwandelen en zegt mijn hospita maakt een aperitief voor ons allemaal en vraagt of jij ook wil komen, wil je dat? Tuurlijk wil ik dat, het is inmiddels al weer een aantal uur geleden dat ik wat gegeten heb dus.

Bij de hopspita aangekomen zitten daar nog weer twee andere Nederlanders die ik nog niet eerder ontmoet had en zijn gingen a.s. Maandag naar huis, het was voor hen dus een soort bonte avond.
Gezellig met elkaar zitten eten, babbelen en cola met rum gedronken en niet dronken geworden. Toen alles op was hebben we gezamenlijk nog een hoofdgerecht gegeten, was ook heerlijk.
Om half twaalf hebben zij met z’n allen mij thuis gebracht zodat ik niet alleen door de duisternis hoefde.
Gelijk mijn bed ingedoken, want morgen wacht weer een intensieve dag.

  • 28 Juli 2009 - 14:48

    Wil:

    Haa lieve zus,

    Van harte met onze grootste held, MA!!!
    Ze kan al smsen, lachen he!!!

    Wat leuk hee dat je daar wat ben wezen drinken, gezellig joh!
    Ik hoop niet dat het te gezellig wor, want dan blief je dr dalijk wonen.

    Hoest met je blaren??

    Super foto die ene trouwens in Houston, ik dach dat dat een kaart was, serieus!!

    Heb je al zo'n kaart a koch??? Vink leuk doe maar!!

    Zul je aan ons denken morgen?? view.... go fly high to the sky

    Oma zit nu ook je verhalen te lezen.. .ze zeg: "errug spannend hoor".

    Hele dikke xx ga je nog bellen vanavond???

    Doe voorzichtig, dikke dikke kus en knuffel Wilna en Oma

  • 28 Juli 2009 - 19:24

    Evelien:

    Ha deerne,

    Ook gefeliciteerd met de verjaardag van je moeke. Hebben ze daar ook gebak?
    Je krijgt nog een internationale vriendenclub, echt leuk. Ze zijn wel zuinig op je, dat ze je zelfs met z'n allen thuisbrengen. Ze hebben zeker al door dat je een aardige meid bent!?
    Ik las net ergens dat je er blij van wordt als je iemand een compliment geeft dus dat ga ik nu doen: ik vind het super van je dat je in je uppie zover weg zit en er dan ook nog wat moois van maakt!! (maar stiekum mis ik je wel 'n klein bietje)

    Ooievaar.

  • 28 Juli 2009 - 21:02

    Marjorie:

    Ha Cora,

    Ben net terug van vakantie, heb veel van je reisverhalen gelezen, prachtig en indrukwekkend! Geniet nog maar enne....... zere benen, geen zere snoet, moel?

    Groeten,
    Marjorie

  • 28 Juli 2009 - 21:42

    Wil Namens Wil:

    Hey lekkerding,

    Zulle we dalijk nog ff bellen, t ging net allemaal zo snel, ze stonden allemaal naar je te kijken ;-)

    Hee ik moest van Wil zeggen dat ze geen internet hebben en dat dat erg vervelend is, maar dat ze wel aan je denkt!

    Dikke kus en een omhelzing Liefs onses

  • 29 Juli 2009 - 05:36

    Wijnie:

    hey coor,

    leuk weer om alles te lezen.
    Wat gezellig om zo met z'n allen wat te eten en te drinken. Bijzonder, als je elkaar in Nederland zou ontmoeten zou je elkaar straal voorbij lopen. Nu geeft het een band dat je samen uit Nederland komt.
    Suc6 weer vandaag.

    Groetjes wijnie

  • 29 Juli 2009 - 08:52

    Fennanda:

    Hey Cora,

    Alles goed?
    Hier wel.

    Pa en Ma hadden gisteravond verjaardag van je moeder, en toen kwamen ze thuis met een briefje waar jou naam opstond, dacht daar ga ik een op kijken. Ja en als je er op kijkt moet je ook even een berichtje achter laten!

    Maar heb je het naar je zin daar?

    Nou hoor je wel!

    Groet Fennanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Nicaragua

Recente Reisverslagen:

21 September 2009

Afscheid nemen.......

19 Augustus 2009

Gezellige dag

14 Augustus 2009

Diploma uitreiking

13 Augustus 2009

Laatste lesdag

12 Augustus 2009

Rustig weekend (d8 ik)
Cora

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 32221

Voorgaande reizen:

27 April 2023 - 04 Mei 2023

Jordanië

31 Juli 2022 - 19 Augustus 2022

Costa Rica

24 Februari 2020 - 09 Maart 2020

Samos

26 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Gambia

09 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Nicaragua voor de tweede keer

17 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Nicaragua

Landen bezocht: