Het gaat door! - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Cora - WaarBenJij.nu Het gaat door! - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Cora - WaarBenJij.nu

Het gaat door!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cora

14 Juli 2009 | Nederland, Elspeet

Dag,

Vandaag een mail ontvangen van over zee dat ze nog rekenen op mijn komst en dat ik van harte welkom ben, had er even een zwaar hoofd ik maar het is helemaal goed gekomen.

Snel aan de slag gegaan de laatste dingen geregeld en het allerbelangrijkste het ticket geboekt. Aanstaande vrijdag hoop in rond de klok van 10:10 uur in de vliegmachien te zitten om een aanvang te maken richting het mooie Nicaragua.

Daar hoop ik vrijwilligerswerk te gaan doen met en bij kinderen. De bedoeling is dat er een (groente)tuin aangelegd gaat worden en dat de kinderen leren dat ze bepaalde dingen door de juiste verzorging in leven kunnen houden. Ook zal ik daar spaanse lessen gaan volgen dus als ik terug kom en mijn Elspeets accent is weg dan ligt het waarschijnlijk daar aan ;-).

Via deze site wil ik jullie proberen op de hoogte te houden, maar als je niets hoor niet in paniek raken, onthoud maar geen bericht is goed bericht!

  • 15 Juli 2009 - 06:52

    Henk:

    Heel veel succes. Ik ben benieuwd naar jouw spaans met Elspeets accent ...

  • 15 Juli 2009 - 06:56

    Arjan:

    Ik hoop dat alles goed gaat.........

  • 15 Juli 2009 - 07:29

    José Brink:

    Hey, ik ga je zeker volgen hoor... Zet je site gelijk onder mijn favorieten.
    Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes, José

  • 15 Juli 2009 - 07:36

    Bart Den Dekker:

    Ik wens je een hele goeie reis daarheen en een goed verblijf. Ik hoop dat je veel goeds kan doen in Nicaragua!

    Ik hou je in de gaten.

    Hartelijke groet (en lees maar veel kranten...)

  • 15 Juli 2009 - 08:16

    Marianne:

    Hola chica,

    Heeeeeel veel plezier, succes en maak er iets moois van!!!!!!!!

    Geniet en hou ons op de hoogte!

    Hasta Luego,
    Marianne

  • 15 Juli 2009 - 08:58

    Evelien:

    Ha Cock,

    Leuk dat je we je kunnen volgen op deze site. Dan kunnen we de dingen die je niet wilt weten tenminste ook zien!?
    Doe je best en misschien leer jij nog wel meer van de kinderen dan de kinderen van jou.
    Een hele fijne tijd daar en we houden contact.

    Groeten,
    Evelien.

  • 15 Juli 2009 - 16:07

    Elliz En Jacqueline:

    We wensen je een hele goede reis en werkvakantie toe.
    En gaan zeker je site lezen.
    Het ga je goed.

    Groetjes de twins


  • 15 Juli 2009 - 20:34

    Petra:

    Spannend hoor! Goeie reis, fijne (werk)vakantie en geniet ervan!

    Groetjes Petra

  • 16 Juli 2009 - 06:14

    Geertje:

    Cora heel veel plezier daar en ik ga je reis voglen, ben heel benieuwd!!

  • 16 Juli 2009 - 09:27

    Annegreet:

    Hoi!

    Goeie reis toegewenst. Fijne 'vakantie' en geniet ervan!

    Groetjes

  • 16 Juli 2009 - 11:13

    Gerrit De Vree:

    Cora,

    Heel veel succes en een fijne vakantie daar!
    Ik hoop wel dat ik je als je terug komt nog kan verstaan. ;)
    Ik ben benieuwd naar je verhalen op deze site.

    Groeten, Gerrit

  • 16 Juli 2009 - 13:01

    Tina:

    Hoi Cora,

    Ik wens je een hele goede (werk)vakantie toe. Een behouden vlucht! Ik hoop je t.z.t. weer op school te mogen ontmoeten!

    Groetjes,
    Tina

  • 16 Juli 2009 - 16:26

    Wil:

    Ha lieve zus,

    Echt tof voor je dat je daar heen gaat!! Maar dat neemt niet weg dat ik het super spannend vind en ook wel een beetje eng. Maar waar een wil is, is een weg... en het gaat je zeker lukken, want zo kennen wij je tenslotte! Heel veel succes en wij vertrouwen erop dat alles goed gaat en mag komen!

    Dikke xx je zusje

  • 16 Juli 2009 - 19:52

    Sijanne:

    Ha Cock,

    Heel veel plezier daar en ik hoop dat je snel wat laat horen hoor!

    Groetjes Sijanne

  • 16 Juli 2009 - 20:54

    Anja:

    Super dat we op deze manier je ervaringen en al je belevenissen kunen volgen! Een hele fijne tijd en geniet er vooral heel erg van!!

  • 16 Juli 2009 - 21:26

    Willy:

    Ha Zus,
    Nou fijn dat het doorgaat! Een hele goeie reis. En veel tuinplezier! En we hopen je reisverslagen zeker te volgen.

    groetjes en xxxjes
    je zusie

  • 17 Juli 2009 - 08:33

    Liane:

    Hoi Cora,

    als ik dit zit te typen dan zit jij waarschijnlijk al in de lucht. Maar toch wil ik je een goede reis wensen! En ik ben benieuwd naar je reisverslag!

  • 17 Juli 2009 - 10:50

    Wijnie:

    hey coor,

    als het goed is doe je nu een winterslaapje in het vliegtuig!
    Wil je een hele fijne tijd daar toewensen, hopelijk kun je ons op de hoogte houden van je avonturen!
    suc6 en geniet ervan.

    groetjes wilco, wijnie en alisa

  • 17 Juli 2009 - 10:59

    Henriëtte:

    Hé Cora,

    Goede reis en ik ben benieuwd naar je reisverslagen!! Heel veel succes!

    Groetjes Henriëtte

  • 17 Juli 2009 - 11:54

    JanM:

    ben bar benieuwd naar je ervaringen maar ook naar wat de Heere je zal geven.

  • 17 Juli 2009 - 17:18

    Wil:

    Ha meis,

    Het was wel super vroeg he vanmorgen....;-) Maar ik vond het fijn je weg te kunnen brengen, daar zijn WIJ ZUSSEN/VRIENDEN voor..;-) Vandaag wel een beetje dufjes op het werk, maar ja joh. Jij hebt lekker een poossie kenne maffe he??? Of heb je al je boeken al uitgelezen. Wij smsen, bellen, skypen. Ik ben eeeerg benieuwd. Doeg doeg! Pas goed uit!! Dikke X mij en een lik van Roel en een poot van de hond

    PS. Wij zijn met z'n allen stiekem super trots op je!!! Maar dat wist je al he!!

  • 17 Juli 2009 - 20:22

    Ma :

    Lieve Coor,

    Even dacht ik dat je reis niet meer door zou gaan. Maar toen kwam je telefoontje, ik moest wel even slikken. Begrijp je wel he! Maar ik gun het je van harte en sta helemaal achter je! Trots ben ik op je, dat je toch alleen bent gegaan en dat je als vrijwilliger er heen gaat. Overal dienen wij tenslotte bewaard te blijven! Ik wens je een goede tijd en veel plezier toe! Liefs en een kus van ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elspeet

Nicaragua

Recente Reisverslagen:

21 September 2009

Afscheid nemen.......

19 Augustus 2009

Gezellige dag

14 Augustus 2009

Diploma uitreiking

13 Augustus 2009

Laatste lesdag

12 Augustus 2009

Rustig weekend (d8 ik)
Cora

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 32244

Voorgaande reizen:

27 April 2023 - 04 Mei 2023

Jordanië

31 Juli 2022 - 19 Augustus 2022

Costa Rica

24 Februari 2020 - 09 Maart 2020

Samos

26 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Gambia

09 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Nicaragua voor de tweede keer

17 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Nicaragua

Landen bezocht: