Vrijdagmiddag = Regenmiddag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu Vrijdagmiddag = Regenmiddag - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu

Vrijdagmiddag = Regenmiddag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cora

08 Augustus 2009 | Nicaragua, Granada

07-08-2009

Weer vroeg van de zolder neergedaald want de haan kraaide al weer dus eruit. Gedoucht ontbijt gemaakt, wasje gedraaid en opgehangen en 7:15 uur richting de Spaanse school gewandeld.

Daar even gebeld met zussie in Spanje en zus in Elspeet. Zussie in Spanje nam op en zus in Elspeet helaas niet. Volgende keer beter. Spaanse les begon weer om 8:00 uur, Norlan had er weer zin in, weet ik hoeveel werkwoorden met de vervoegingen geoefend tot 10:00 uur ik kon op het laatst geen werkwoord meer zien, denk dat ik er vannacht van droom……
Na de pauze bingo gedaan dit ging doormiddel van kaarten met de getallen erop en om de beurt moesten we een kaartje pakken, zeggen welk nummer het was en wel figuur er op het kaartje stond. Degene die als eerste bingo had moest voor de overige spelers een “taak” bedenken. Ik had deze keer geen geluk want ik had geen enkele keer bingo.

Even een broodje gegeten bij het Garden Café daar kun je super goed eten en toen richting het zwembad gewandeld. Ondertussen was het al wel wat donker geworden dus ik was eerst even een winkeltje binnengewandeld. De eigenaresse was heel vriendelijk en vroeg waar ik vandaan kwam enz. tijdje staan praten en toen vroeg ze of ik wat te drinken wilde. Het was intussen hard gaan regenen en onweren dus wat moest ik in het zwembad doen, lekker bakje koffie gedronken en huiswerk gemaakt. Het onweren was gestopt het regende nog wel en ik ben naar het zwembad gegaan. De caissières zagen mij al aankomen en begonnen al te zwaaien. Ze vroegen me meteen of ik vanavond ook kwam want er was poolparty, het zou om 0:00 uur beginnen. Er zou voldoende te eten en te drinken zijn, dat klonk me als muziek in de oren maar alleen dat tijdstip. Poos gezwommen en om 17:30 uur naar huis gegaan het was tussendoor eventjes droog geweest maar het regende ondertussen al weer. De caissières vroegen nogmaals of ik kam vanavond ik zei ik weet niet of dat wel veilig is. Tuurlijk zeiden ze je kent hier al heel veel mensen en je komt gewoon met de taxi. Thuis aangekomen gedoucht even geklungeld en toen weer richting de stad gewandeld. Gegeten bij een restaurant wat van Nederlanders is, eigen landgenoten steunen hé? Nadat ik het eten op had tot 23:00 uur met de eigenaresse zitten kletsen, want het was vanavond super rustig in het restaurant. Me thuis laten brengen door de taxi. Stap ik uit de taxi komt mijn buurman uit Amerika ook net aanlopen en begint een praatje, nog even wat samen gedronken op het balkon en me toen ten bedde begeven.

  • 08 Augustus 2009 - 20:50

    Evelien:

    Ha Cora,

    Knap hoor, toch de verleiding weerstaan om naar de poolparty te gaan.Wat denk je zou je zelf nog kunnen rijden of laat je jezelf hier ook vervoeren met de taxi? Over je auto hoef je niet in te zitten, daar weet ik eventueel wel iemand voor....Heb je al een heeel klein beetje heimwee naar hier of zou je straks heimwee krijgen naar daar?

    Groetjes en geniet er nog van.

  • 08 Augustus 2009 - 20:54

    Willemijn:

    Ha die Cora!!!

    Je hebt het nog prima naar je zin daar zo te lezen!!! Leuk hoor.
    Je zou haast niet meer stil kunnen zitten als je weer naar de Fruytier moet! :-)

    Geniet nog lekker van de dagen dat je daar bent!!!

    Veel plezier.

    Groetjes,
    Willemijn

  • 08 Augustus 2009 - 23:40

    Wil:

    Ha lieve zus,

    Lekker gegeten?
    T ging weer super he met bellen en ook handig dat je mij ff kon aanschouwe ;-)

    Je kunt wel vrijwilligerswerk bij Oranjehof gaan doen met je Bingo, wat zouden ze lachen!!

    Enne je vriendenkring vergroot he.. leuk hoor zo'n multiculturele vriendengroepje.

    Hee ik ga mijn mandje op zoeken, want ik geloof dat het al een beeesje laat is en een kamertje naast mij hoor ik constant gezaag of is dat.....wat anders??!!

    Dikke kus truste voor straks en nog een fijne dag...

    ps. lopen daar ook kakkerlakken???? vies...
    die beessie liepen bij ons in het hotel, terwijl het een hotel was van een van een van de oliesjeiken

  • 09 Augustus 2009 - 17:05

    Maaike:

    Nicaragua, wow. Nog een leuke tijd daar!! Heerlijk genieten.

    Groet Maaike

  • 10 Augustus 2009 - 14:25

    Willy:

    Ha Cock,
    Ik las dat je ons probeerde te bellen, waarschijnlijk waren we toen nog aan het water,jammer!
    Ik ben druk bezig om al je verslagen te lezen,kan er bijna weer een week vakantie voor nemen haha, leuk! nog 5 daagjes he, zin om weer terug tekomen of boek je nog bij? nou tot horens of lezens.
    groetjes uit Elspeet

  • 11 Augustus 2009 - 08:43

    Petra:

    Ha Cora,

    Wat n verhalen allemaal! Je bent er maar druk mee! Al beetje zin om weer naar Elspeet te komen of ga je nog wat regelen met de Fruytier?

    Succes nog die laatste paar dagen en alvast een goede reis!


  • 11 Augustus 2009 - 21:50

    Wil:

    Hee lieve zus,

    Waar blijven je verhalen nu...??

    Was echt leuk hoor gistere om je zo te zien.
    Alleen jammer dat je ons niet zag he...

    De tijd is echt voorbij gevlogen he... hopen wij je zaterdag leuk op te halen! Leuk hoor. Als je ons niet ziet, ik sta er met een heeeel groot spandoek! De topper.
    Komt iedereen er aangerend denken ze dat de toppers terug komen van een of ander optreden, mooi niet das mijn zus!! ha ha grapzig wapzig.

    Hee ik kruip lekker mijn mandje in en ik ga je snel nog ff hore hoor!

    Dikke xx hvje doe voorzichtig en geniet nog ff van je paar daggies daar...

  • 14 Augustus 2009 - 10:05

    Sijanne:

    fijn dat het zo goed gaat

    ik mis je wel

    ik vind het fijn dat je morgen terug komt

    omas verjaardag nog vieren

    heb jij ook zin weer naar nederland???

    groetjes sijanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Nicaragua

Recente Reisverslagen:

21 September 2009

Afscheid nemen.......

19 Augustus 2009

Gezellige dag

14 Augustus 2009

Diploma uitreiking

13 Augustus 2009

Laatste lesdag

12 Augustus 2009

Rustig weekend (d8 ik)
Cora

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 32377

Voorgaande reizen:

27 April 2023 - 04 Mei 2023

Jordanië

31 Juli 2022 - 19 Augustus 2022

Costa Rica

24 Februari 2020 - 09 Maart 2020

Samos

26 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Gambia

09 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Nicaragua voor de tweede keer

17 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Nicaragua

Landen bezocht: