Grote schoonmaak - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu Grote schoonmaak - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Cora - WaarBenJij.nu

Grote schoonmaak

Door: Cock

Blijf op de hoogte en volg Cora

28 Juli 2010 | Nicaragua, Granada

Zaterdag 24 juli

Om half 11 toch me bed maar es uitgegaan. Even kopje koffie gezet en gebeld met Mamsje in Nederland, was gezellig. Rond half 12 het zwembad opgezocht en daar tot kwart voor 5 of zo gebleven. Even terug naar mijn appartement. Nog wat boodschapjes in de stad gedaan. ‘s avonds wilde ik naar de stad wandelen om wat te gaan eten maar zag een hele boel zwaailichten en mensen. Ik dacht ik kan twee dingen doen of terug gaan of met de taxi zien de stad in te komen. Heb gekozen voor het laatste er zaten nog meer mensen in de taxi en die gingen we eerst even wegbrengen dit was een eindje buiten de stad maar dat was niet erg zag ik dat ook nog een keer in de duisternis. Aangekomen in de stad wist ik niet wat ik zag, volgens mij was heel Granada naar het park gekomen ongelofelijk wat een mensen zeg. Bij Nuestro Mundo was niet 1 tafeltje meer leeg. Gevraagd aan Gerco wat er was en hij vertelde me dat het gebalsemde lichaam van een heilige in de Kathedraal stond en dat er nu een dienst voor was en dat ik wel kon horen wanneer hij naar buiten zou worden gedragen. Daar heb ik niet opgewacht want ik rolde zo ongeveer alweer om van de slaap. Helaas konden er door dit gebeuren in de stad geen taxi’s meer in de stad komen en ben ik maar terug gaan lopen. Als ik me niet vergis lag ik iets voor half 11 op bed.

Zondag 25 juli en Maandag 26 juli

Ontbeten met yoghurt en banaan. Toen even de stad in geweest maar deze dag veel geslapen. Waarschijnlijk was het een voorbode van iets want de nacht van Zondag naar Maandag heb ik toch even wat anders door gebracht dan gebruikelijk. Ik had denk ik een virusje te pakken en heb dus de meeste tijd doorgebracht op het toilet, verder niet gaan werken Maandag en ongeveer de hele dag op bed gelegen. Aan het einde van de dag even naar het bakkertje bij mij in de straat gewandeld om wat drinken te kopen en toen toch maar weer mijn bedje opgezocht. De nacht van Maandag op Dinsdag verliep goed maar Dinsdag had ik nog niet te moed om te gaan werken, ik was nog een beetje zweterig en had nog beetje buukzeerte. Ben de dag redelijk doorgekomen in mijn appartement, maar had hem ‘s avonds wel bekeken. Naar Gerco en Marlies gewandeld en gevraagd waarom ze me niet iedere dag wilden zien en dat ze het dan ook wel gewoon mochten vertellen ;-). Even wat gegeten en gedronken maar de smaak was er nog niet zo, had mijn bord half leeg en zei tegen Wanda de bediende neem maar weer mee. Komt Julio even later en vraagt of het wel goed is en of ik het niet mee naar huis wil nemen ik zeg nee hoor en denk a.u.b. niet. Het is ook zo'n goedzak. Marlies vertelde toen ik de eerste avond daar weer boven was gekomen en hij me gezien had was hij gelijk naar beneden gekomen bij Marlies en had gevraagd weet je wie er boven is? Leuk he. Rond 22:00 uur terug en om 22:30 was ik weer in mijn appartement, want morgen (Woensdag) ga ik weer naar Berta.

  • 29 Juli 2010 - 07:56

    Wil:

    Ha deern,

    Wat een gedoi he.

    Je ligt nu nog lekker te pitte.
    Maar hoop voor je dat het weer beter gaat.

    Gistermiddag had je nog wel wat last van je buik of niet? Dat dacht ik aan je gezicht te zien.

    De verjaardag was leuk.

    Je had een super mooi boeket laten bezorgen. Mammie was er ook erg content mee.

    Hoe is het weer daar?
    Hier lijkt het wel herfst... brr. Het is nooit goed. Maar het is niet zo gezellig, maar ja, wel goed voor de plantjes etc.

    Heej ik ga je horen.

    XX fijne dag en beterschap

  • 30 Juli 2010 - 11:15

    Wijnie:

    Das minder joh ziek zijn op vakantie!!

    Beterschap!

    (ik probeer je vanavond terug te mailen!)

    groetjes Wijnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Nicaragua voor de tweede keer

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2010

Vortgoan en thuuskommen

05 Augustus 2010

Aftellen

02 Augustus 2010

Ze blijven leuk

28 Juli 2010

Grote schoonmaak

24 Juli 2010

Werken & Cocktails
Cora

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 32239

Voorgaande reizen:

27 April 2023 - 04 Mei 2023

Jordanië

31 Juli 2022 - 19 Augustus 2022

Costa Rica

24 Februari 2020 - 09 Maart 2020

Samos

26 Februari 2019 - 05 Maart 2019

Gambia

09 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Nicaragua voor de tweede keer

17 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Nicaragua

Landen bezocht: