Het gaat weer gebeuren - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Cora - WaarBenJij.nu Het gaat weer gebeuren - Reisverslag uit Elspeet, Nederland van Cora - WaarBenJij.nu

Het gaat weer gebeuren

Door: Cock

Blijf op de hoogte en volg Cora

16 Maart 2010 | Nederland, Elspeet

Woensdag 03-03-2010 is het ticket weer geboekt! Ik hoop op 09-07-2010 te vertrekken richting Nicaragua. Dit keer ga ik aan de slag als vrijwilliger in de staatscrèche. Ik mag dan gaan helpen op de babyafdeling dus het voeden, wiegen, verschonen en aandacht geven of helpen bij de peuterklas met knutselen, tekenen, spelen en de juf verder assisteren.

De leeftijd van de kinderen die hier komen varieert van 46 dagen tot 6 jaar. Per dag zullen er 50 tot 80 kinderen aanwezig zijn, dus ik denk dat ik me daar wel ga vermaken.

Bij terugkomst op 07-08-2010 ben ik dus helemaal voorbereid op de komst van mijn nieuwe neefje of nichtje en kan ik zo doorgaan met verzorgen.

Ik hoop jullie weer op de hoogte te houden van mijn belevingen via deze website.

• 16 Maart 2010 - 16:59

JanM:

Mooie ontwikkeling en goede invulling van de je tijd zeg. Ga je weer een nieuwe taal leren, want het gebleer van kinderen kan wel spaans klinken maar is wat moeilijker te vertalen. Hoop met je mee te lezen.

• 16 Maart 2010 - 21:05

Evelien:

Hey Cock,

Mooi op tijd met je reisverslag! Leuk hoor die baby's maar of jij ons neefje of nichtje gaat verzorgen is natuurlijk lang niet zeker hé, dat snap jij natuurlijk ook wel!? ;-)

Groete en ik ga je zeker volgen.

• 27 Maart 2010 - 12:01

Mar :

Je bent lekker op tijd met alles te regelen. Wel weer super hoor! Veel succes met alle voorbereidingen!

• 23 April 2010 - 00:02

Marlies En Gerco Peels En Rosbeek:

Whow, je komt weer !!!
    Superleuk meid, we zullen ze hier waarschuwen , haha.
    En je plekje op het balkon alvast reserveren!
    Dikke kus van ons en tot juli

• 05 Mei 2010 - 19:13

Wil:

Haai,

Zo te lezen heb je er alweer zin in...

Suc6 met aaaal je voorbereidingen.

xxx

• 28 Juni 2010 - 19:40

Liane:

Hoi Cock,

Tis bijna weer zover. Erg leuk dat je weer gaat en ik hoop van harte dat je het er weer net zo naar je zin zult hebben als de eerste keer. Heel veel succes met alle voorbereiden en een goede tijd daar gewenst! En ik hoop je zeker te volgen.

Groetjes van Lie

• 01 Juli 2010 - 12:35

Wil:

Ha zus,

Het gaat snel.
    Volgende week zullen wij je weer uitzwaaien.
    En natuurlijk pinken mam en ik een klein traantje weg. Onze dapper held!
    Goed dat je het doet hoor, vrijwilligerswerk!

Wij gaan iedere dag je verhalen lezen, en natuurlijk skypen.

Liefs xx

• 06 Juli 2010 - 21:32

Marianne:

Hola chica,

Nog ff en dan zit je alweer in de plane!!! Succes met de voorbereidingen, alvast een hele fijne vlucht.
    En maak dr iets moois van.. maar dat gaat zeker wel lukken!
    Ennuh genieten he!!!!
    Doe ze daar allemaal de hartelijke groeten.

Beso
    Marianne